If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тази кола мисля , че беше дискутиране някъде из темите , но не съм много сигурен ! Иначе на пръв поглед забелязах , че няма кода за ICS (100лв.) и че десния халоген е жълт което означава , че явно влиза вода в него !!!
Колега колата съм я гледал на живо и искам да ти кажа че освен джантите нищо не ми хареса.беше натисната от пред и имаше ужасно много козметични забележки.
тая кола лично съм я карал, защото идваше един бензинаджия да я гледа и мога да ти кажа че освен външните забележки друго по колата е наред, говоря технически, съединителя и маховика 100% са сменяни изключително мек и без вибрации, няма придърпване при определени обороти което означава че и дюзите ще са наред, турбината също е добре, колата върви доста добре също, единствено горния маркуч има лека цепка и ще трябва да си го смениш като цяло външния вид има какво да се оправи но за тая хубава цена и ще ти свали още си струва колата!
Задницата не е увиснала и педалите ми се струват все още запазени,освен това по картинките друго не мога да отбележа.Относно кода на ICS-a,такъв вероятно има написан на една от сервизните книжки.Когато купувах моята, имаше точно такъв проблем и се наложи продавача да се изръси с бая евра за да му кажат кода след като се обади в представителство на алфа.Пробвай я колега,то най важното впечатление ще го придобиеш след като я запалиш и покараш.Аз от известно време се оглеждам за някое такова JTD от Германия, мога да ти кажа че в момента има далеч по големи гробници от тази на по 2000 и кусур евро.
колеги относно колата за която питах и исках инфо
ДА НЕ СЕ ИЗЛЪЖЕ НЯКОЙ ДА СЕ РАЗХОЖДА ДО ТАМ ДА Я ГЛЕДА ПЪЛНО ГУБЕНЕ НА ВРЕМЕ 2 ОТ ДЮЗИТЕ ТЕКАТ КАТО ЛЕЙКА ТУРБОТО НЕ РАБОТИ И Е ДРАНА С ВИЛАТА ОТ ВСЯКАДЕ
Comment